Վեբ կայքեր
Ժամանակակից և հեշտ կառավարվող կայքերի պատրաստում։
Ապահովում ենք Ձեր կայքի աշխատունակությունը և զարգացումը։
Ժամանակակից և հեշտ կառավարվող կայքերի պատրաստում։
Ապահովում ենք Ձեր կայքի աշխատունակությունը և զարգացումը։
Բրենդի ստեղծում Բրենդինգը կազմակերպության կարևորագույն անելիքներից մեկն է, քանի որ Բրենդով է ընդգծվում ապրանքի/ծառայության տարբերությունը այլ ապրանքներից և թե ինչու է անհրաժեշտ օգտվել հենց այդ բրենդից» մատչելի գին, կայուն որակ, թե պարզապես քչերին հասանելի
Ժամանակից մարքեթինգը հարմարեցված է հաճախորդներին։
Անհրաժեշտ է թիրախավորել հստակ խումբ, ընտրել հաղորդակցման ճիշտ մեթոդ՝ կարիքների բացահայտելու համար։ Կազմակերպել գովազդային արշավ, համապատասխանեցնելով տվյալ կազմակերպության և հաճախորդի կարիքներին։
Մարքեթինգային ցանկացած ռազմավարություն անկախ ոլորտից կազմված է լինում հստակ մասերից։ Ոլորտից կախված՝ կարող են լինել ավել կամ պակաս կետեր, սակայն միջազգային ստանդարտները հետևյալն են․
Բրիֆ — ներառում է ապրանքի կամ ծառայության մասին բրենդի ներկայացուցչից մարքեթոլոգին տրված ինֆորմացիան բրենդի առջև դրված նպատակների, դրանց հասնելու ուղիների վերաբերյալ հստակ պատկերացում կազմելու համար։
Արտաքին միջավայրի վերլուծություն — նախքան որոշակի լուծումներ առաջարկելը անհրաժեշտ է կատարել հետազոտություն։ Առաջին քայլը արտաքին միջավայրի վերլուծությունն է, որը իրականացվում է մարքեթինգային հստակ մոդելների միջոցով և նպատակ ունի հասկանալու՝ ինչ արտաքին և ներքին գործոններ կան, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ բիզնեսի վրա, և թե ինչպես կարելի է դրանցից ստանալ առավելագույն օգուտ՝ նվազեցնելով ռիսկերը և մեծացնելով հնարավորությունները։
Թիրախային լսարանի վերլուծություն — մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր կետերից մեկն է, որը օգնում է հասկանալ, թե ում է ուղղված պրոդուկտը։ Այս վերլուծությունը ևս արվում է կոնկրետ մեթոդների միջոցով, որոնք ավելի հաճախ կիրառում են սոցիոլոգները՝ օգնության գալով մարքեթոլոգներին։
Սովորաբար բրենդբուքում նկարագրվում են ընկերության արժեքները, նրա նպատակները, մարքեթինգային ռազմավարությունը և այլ բնութագրեր, որոնցով բրենդը տարբերվում է մյուսներից: Բացի այդ կարևոր ներքին փաստաթուղթ է ուղեցույցը — կանոնագիրքը, տառատեսակը, ֆիրմային գույները, լոգոն
Ֆիրմային ոճ ասելիս ոչ բոլորն են հստակ պատկերացնում, թե ինչ է դա նշանակում: Պարզ ասած՝ դա ընկերության վիզուալ տեսքն է, նրան առնչվող մեկ ոճով ստեղծված գրաֆիկական տարրերի ամբողջությունը: Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը թույլ է տալիս ստեղծել ընկերության իմիջը, ընդգծել նրա յուրահատկությունը, օգնում է ընկերությանը ներկայանալի տեսքով հանդես գալ գործընկերների ու հաճախորդների առաջ, մեծացնում է ճանաչելիությունը և բարձրացնում վստահելիության մակարդակը: Ֆիրմային ոճի ստեղծումը ենթադրում է գույների, փաստաթղթերի, փաթեթավորման, գովազդի նկատմամբ հատուկ մոտեցում:
Լոգոտիպն ընկերության դեմքն է, որը պետք է արտահայտվի տարբերվող, հիշվող, իմաստալից գրաֆիկական նշաններով և սիմվոլներով:
Թռուցիկները գովազդի տարածման ժամանակակից միջոցներից են, պատրաստման տեսանկյունից էլ ամենապարզն ու մատչելին
Այցեքարտերը օգնում են մարդկանց հիշել ապրանքանիշը և անհրաժեշտության դեպքում տալիս են ձեզ հետ շփվելու հնարավորություն: