Պատրաստում

Ժամանակակից և հեշտ կառավարվող կայքերի պատրաստում։

Սպասարկում

Ապահովում ենք Ձեր կայքի աշխատունակությունը և զարգացումը։

Բրենդի ստեղծում

Բրենդի ստեղծում Բրենդինգը կազմակերպության կարևորագույն անելիքներից մեկն է, քանի որ Բրենդով է ընդգծվում ապրանքի/ծառայության տարբերությունը այլ ապրանքներից և թե ինչու է անհրաժեշտ օգտվել հենց այդ բրենդից» մատչելի գին, կայուն որակ, թե պարզապես քչերին հասանելի

Թիրախային խմբերի, կարիքների և ռիսկերի բացահայտում։

Ժամանակից մարքեթինգը հարմարեցված է հաճախորդներին։
Անհրաժեշտ է թիրախավորել հստակ խումբ, ընտրել հաղորդակցման ճիշտ մեթոդ՝ կարիքների բացահայտելու համար։ Կազմակերպել գովազդային արշավ, համապատասխանեցնելով տվյալ կազմակերպության և հաճախորդի կարիքներին։

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Մարքեթինգային ցանկացած ռազմավարություն անկախ ոլորտից կազմված է լինում հստակ մասերից։ Ոլորտից կախված՝ կարող են լինել ավել կամ պակաս կետեր, սակայն միջազգային ստանդարտները հետևյալն են․

 

Բրիֆ — ներառում է ապրանքի կամ ծառայության մասին բրենդի ներկայացուցչից մարքեթոլոգին տրված ինֆորմացիան բրենդի առջև դրված նպատակների, դրանց հասնելու ուղիների վերաբերյալ հստակ պատկերացում կազմելու համար։

 

Արտաքին միջավայրի վերլուծություն — նախքան որոշակի լուծումներ առաջարկելը անհրաժեշտ է կատարել հետազոտություն։ Առաջին քայլը արտաքին միջավայրի վերլուծությունն է, որը իրականացվում է մարքեթինգային հստակ մոդելների միջոցով և նպատակ ունի հասկանալու՝  ինչ արտաքին և ներքին գործոններ կան, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ բիզնեսի վրա, և թե ինչպես կարելի է դրանցից ստանալ առավելագույն օգուտ՝ նվազեցնելով ռիսկերը և մեծացնելով հնարավորությունները։

 

Թիրախային լսարանի վերլուծություն — մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր կետերից մեկն է, որը օգնում է հասկանալ, թե ում է ուղղված պրոդուկտը։ Այս վերլուծությունը ևս արվում է կոնկրետ մեթոդների միջոցով, որոնք ավելի հաճախ կիրառում են սոցիոլոգները՝ օգնության գալով մարքեթոլոգներին։

Բրենդբուք

Սովորաբար բրենդբուքում նկարագրվում են ընկերության արժեքները, նրա նպատակները, մարքեթինգային ռազմավարությունը և այլ բնութագրեր, որոնցով բրենդը տարբերվում է մյուսներից: Բացի այդ կարևոր ներքին փաստաթուղթ է ուղեցույցը — կանոնագիրքը, տառատեսակը, ֆիրմային գույները, լոգոն

Ֆիրմային ոճի ստեղծում

Ֆիրմային ոճ ասելիս ոչ բոլորն են հստակ պատկերացնում, թե ինչ է դա նշանակում: Պարզ ասած՝ դա ընկերության վիզուալ տեսքն է, նրան առնչվող մեկ ոճով ստեղծված գրաֆիկական տարրերի ամբողջությունը: Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը թույլ է տալիս ստեղծել ընկերության իմիջը, ընդգծել նրա յուրահատկությունը, օգնում է ընկերությանը ներկայանալի տեսքով հանդես գալ գործընկերների ու հաճախորդների առաջ, մեծացնում է ճանաչելիությունը և բարձրացնում վստահելիության մակարդակը: Ֆիրմային ոճի ստեղծումը ենթադրում է գույների, փաստաթղթերի, փաթեթավորման, գովազդի նկատմամբ հատուկ մոտեցում:

Լոգոտիպ

Լոգոտիպն ընկերության դեմքն է, որը պետք է արտահայտվի տարբերվող, հիշվող, իմաստալից գրաֆիկական նշաններով և սիմվոլներով:

Թռուցիկ

Թռուցիկները գովազդի տարածման ժամանակակից միջոցներից են,  պատրաստման տեսանկյունից էլ ամենապարզն ու մատչելին

Այցեքարտ

Այցեքարտերը օգնում են մարդկանց հիշել ապրանքանիշը և անհրաժեշտության դեպքում տալիս են ձեզ հետ շփվելու հնարավորություն:

Կապ

Հետադարձ կապ

Հասցե

Մազմանյան փ.
Երևան 0088

աշխ. ժամեր

Երկ — Շաբ
10։00 — 19։00

Էլ. հասցե

info@brandup.am

Հեռախոս

091 888 900

Պատվիրել զանգ




    Պատրաստում

    Ժամանակակից և հեշտ կառավարվող կայքերի պատրաստում։

    Սպասարկում

    Ապահովում ենք Ձեր կայքի աշխատունակությունը և զարգացումը։

    Ադապտացիա

    Կայքերի որակյալ ադապտացիա բջջային սարքերին։

    Բրենդի ստեղծում

    Բրենդի ստեղծում Բրենդինգը կազմակերպության կարևորագույն անելիքներից մեկն է, քանի որ Բրենդով է ընդգծվում ապրանքի/ծառայության տարբերությունը այլ ապրանքներից և թե ինչու է անհրաժեշտ օգտվել հենց այդ բրենդից» մատչելի գին, կայուն որակ, թե պարզապես քչերին հասանելի

    Թիրախային խմբերի, կարիքների և ռիսկերի բացահայտում։

    Ժամանակից մարքեթինգը հարմարեցված է հաճախորդներին։
    Անհրաժեշտ է թիրախավորել հստակ խումբ, ընտրել հաղորդակցման ճիշտ մեթոդ՝ կարիքների բացահայտելու համար։ Կազմակերպել գովազդային արշավ, համապատասխանեցնելով տվյալ կազմակերպության և հաճախորդի կարիքներին։

    Մարքեթինգային ռազմավարություն

    Մարքեթինգային ցանկացած ռազմավարություն անկախ ոլորտից կազմված է լինում հստակ մասերից։ Ոլորտից կախված՝ կարող են լինել ավել կամ պակաս կետեր, սակայն միջազգային ստանդարտները հետևյալն են․

     

    Բրիֆ — ներառում է ապրանքի կամ ծառայության մասին բրենդի ներկայացուցչից մարքեթոլոգին տրված ինֆորմացիան բրենդի առջև դրված նպատակների, դրանց հասնելու ուղիների վերաբերյալ հստակ պատկերացում կազմելու համար։

     

    Արտաքին միջավայրի վերլուծություն — նախքան որոշակի լուծումներ առաջարկելը անհրաժեշտ է կատարել հետազոտություն։ Առաջին քայլը արտաքին միջավայրի վերլուծությունն է, որը իրականացվում է մարքեթինգային հստակ մոդելների միջոցով և նպատակ ունի հասկանալու՝  ինչ արտաքին և ներքին գործոններ կան, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ բիզնեսի վրա, և թե ինչպես կարելի է դրանցից ստանալ առավելագույն օգուտ՝ նվազեցնելով ռիսկերը և մեծացնելով հնարավորությունները։

     

    Թիրախային լսարանի վերլուծություն — մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր կետերից մեկն է, որը օգնում է հասկանալ, թե ում է ուղղված պրոդուկտը։ Այս վերլուծությունը ևս արվում է կոնկրետ մեթոդների միջոցով, որոնք ավելի հաճախ կիրառում են սոցիոլոգները՝ օգնության գալով մարքեթոլոգներին։

    Բրենդբուք

    Սովորաբար բրենդբուքում նկարագրվում են ընկերության արժեքները, նրա նպատակները, մարքեթինգային ռազմավարությունը և այլ բնութագրեր, որոնցով բրենդը տարբերվում է մյուսներից: Բացի այդ կարևոր ներքին փաստաթուղթ է ուղեցույցը — կանոնագիրքը, տառատեսակը, ֆիրմային գույները, լոգոն

    Ֆիրմային ոճի ստեղծում

    Ֆիրմային ոճ ասելիս ոչ բոլորն են հստակ պատկերացնում, թե ինչ է դա նշանակում: Պարզ ասած՝ դա ընկերության վիզուալ տեսքն է, նրան առնչվող մեկ ոճով ստեղծված գրաֆիկական տարրերի ամբողջությունը: Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը թույլ է տալիս ստեղծել ընկերության իմիջը, ընդգծել նրա յուրահատկությունը, օգնում է ընկերությանը ներկայանալի տեսքով հանդես գալ գործընկերների ու հաճախորդների առաջ, մեծացնում է ճանաչելիությունը և բարձրացնում վստահելիության մակարդակը: Ֆիրմային ոճի ստեղծումը ենթադրում է գույների, փաստաթղթերի, փաթեթավորման, գովազդի նկատմամբ հատուկ մոտեցում:

    Լոգոտիպ

    Լոգոտիպն ընկերության դեմքն է, որը պետք է արտահայտվի տարբերվող, հիշվող, իմաստալից գրաֆիկական նշաններով և սիմվոլներով:

    Թռուցիկ

    Թռուցիկները գովազդի տարածման ժամանակակից միջոցներից են,  պատրաստման տեսանկյունից էլ ամենապարզն ու մատչելին

    Այցեքարտ

    Այցեքարտերը օգնում են մարդկանց հիշել ապրանքանիշը և անհրաժեշտության դեպքում տալիս են ձեզ հետ շփվելու հնարավորություն:

    Կապ

    Հետադարձ կապ

    Հասցե

    Մազմանյան փ.
    Երևան 0088

    աշխ. ժամեր

    Երկ — Շաբ
    10։00 — 19։00

    Էլ. հասցե

    info@brandup.am

    Հեռախոս

    091 888 900
    012 81 88 81

    Պատվիրել զանգ




      Պատրաստում

      Ժամանակակից և հեշտ կառավարվող կայքերի պատրաստում։

      Սպասարկում

      Ապահովում ենք Ձեր կայքի աշխատունակությունը և զարգացումը։

      Բրենդի ստեղծում

      Բրենդի ստեղծում Բրենդինգը կազմակերպության կարևորագույն անելիքներից մեկն է, քանի որ Բրենդով է ընդգծվում ապրանքի/ծառայության տարբերությունը այլ ապրանքներից և թե ինչու է անհրաժեշտ օգտվել հենց այդ բրենդից» մատչելի գին, կայուն որակ, թե պարզապես քչերին հասանելի

      Թիրախային խմբերի, կարիքների և ռիսկերի բացահայտում։

      Ժամանակից մարքեթինգը հարմարեցված է հաճախորդներին։
      Անհրաժեշտ է թիրախավորել հստակ խումբ, ընտրել հաղորդակցման ճիշտ մեթոդ՝ կարիքների բացահայտելու համար։ Կազմակերպել գովազդային արշավ, համապատասխանեցնելով տվյալ կազմակերպության և հաճախորդի կարիքներին։

      Մարքեթինգային ռազմավարություն

      Մարքեթինգային ցանկացած ռազմավարություն անկախ ոլորտից կազմված է լինում հստակ մասերից։ Ոլորտից կախված՝ կարող են լինել ավել կամ պակաս կետեր, սակայն միջազգային ստանդարտները հետևյալն են․

       

      Բրիֆ — ներառում է ապրանքի կամ ծառայության մասին բրենդի ներկայացուցչից մարքեթոլոգին տրված ինֆորմացիան բրենդի առջև դրված նպատակների, դրանց հասնելու ուղիների վերաբերյալ հստակ պատկերացում կազմելու համար։

       

      Արտաքին միջավայրի վերլուծություն — նախքան որոշակի լուծումներ առաջարկելը անհրաժեշտ է կատարել հետազոտություն։ Առաջին քայլը արտաքին միջավայրի վերլուծությունն է, որը իրականացվում է մարքեթինգային հստակ մոդելների միջոցով և նպատակ ունի հասկանալու՝  ինչ արտաքին և ներքին գործոններ կան, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ բիզնեսի վրա, և թե ինչպես կարելի է դրանցից ստանալ առավելագույն օգուտ՝ նվազեցնելով ռիսկերը և մեծացնելով հնարավորությունները։

       

      Թիրախային լսարանի վերլուծություն — մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր կետերից մեկն է, որը օգնում է հասկանալ, թե ում է ուղղված պրոդուկտը։ Այս վերլուծությունը ևս արվում է կոնկրետ մեթոդների միջոցով, որոնք ավելի հաճախ կիրառում են սոցիոլոգները՝ օգնության գալով մարքեթոլոգներին։

      Բրենդբուք

      Սովորաբար բրենդբուքում նկարագրվում են ընկերության արժեքները, նրա նպատակները, մարքեթինգային ռազմավարությունը և այլ բնութագրեր, որոնցով բրենդը տարբերվում է մյուսներից: Բացի այդ կարևոր ներքին փաստաթուղթ է ուղեցույցը — կանոնագիրքը, տառատեսակը, ֆիրմային գույները, լոգոն

      Ֆիրմային ոճի ստեղծում

      Ֆիրմային ոճ ասելիս ոչ բոլորն են հստակ պատկերացնում, թե ինչ է դա նշանակում: Պարզ ասած՝ դա ընկերության վիզուալ տեսքն է, նրան առնչվող մեկ ոճով ստեղծված գրաֆիկական տարրերի ամբողջությունը: Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը թույլ է տալիս ստեղծել ընկերության իմիջը, ընդգծել նրա յուրահատկությունը, օգնում է ընկերությանը ներկայանալի տեսքով հանդես գալ գործընկերների ու հաճախորդների առաջ, մեծացնում է ճանաչելիությունը և բարձրացնում վստահելիության մակարդակը: Ֆիրմային ոճի ստեղծումը ենթադրում է գույների, փաստաթղթերի, փաթեթավորման, գովազդի նկատմամբ հատուկ մոտեցում:

      Լոգոտիպ

      Լոգոտիպն ընկերության դեմքն է, որը պետք է արտահայտվի տարբերվող, հիշվող, իմաստալից գրաֆիկական նշաններով և սիմվոլներով:

      Թռուցիկ

      Թռուցիկները գովազդի տարածման ժամանակակից միջոցներից են,  պատրաստման տեսանկյունից էլ ամենապարզն ու մատչելին

      Այցեքարտ

      Այցեքարտերը օգնում են մարդկանց հիշել ապրանքանիշը և անհրաժեշտության դեպքում տալիս են ձեզ հետ շփվելու հնարավորություն: